Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 26. januar 2013

Typisk meg å gjøre ting i motsatt av vanlig rekkefølge

Rydda litt i skapene i sted , mens jeg alikvel hadde storvask..

og måtte nok en gang vurdere om jeg skal beholde en svææært krevende topp.
Med det mener jeg at den passer i svært begrensede sammenhenger, egentlig bare to : halloween, typ voksenselskap  og på freestylebanen..

Så, da har jeg å velge temasang etter den da.... Sukk..
Ikke sang, hund ,tema , kostyme... neeeeeeidaaaa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar