Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 3. juli 2013

30dayschallenge , dag 22 .Om ti år

Oi da..
Jeg er ikke noe god til  å se for meg framtiden. Og i allefall ikke at det skal ha skjedd noe helt ut av det blå..

men i 2023..

¤ har jeg 12-17 år igjen i arbeidslivet.. Jøss
Om jeg står løpet ut da... det gjenstår jo å se. Har ingen planer om noe annet.. nå i allefall

¤ Er Tardis en god og grei veteran, og jeg har sikkert flere hunder jeg ikke kjenner nå..
Spennende å tenke på i grunnen... Kommer jeg til å ha noen nye raser? Eller hode meg til cavalier/kines? Eller bare en av dem?

¤ Er leggen min enda mer tatovert enn nå- Kanskje en har utvidet?
Drit i at det blir stygt på hjemmet ... når jeg blir gammel er tattiser veldig vanlig innimellom håndmating og bleieskift..

¤ Har jeg en tynn mann
.... som er like kjekk. Mon om han har noe særlig med hår igjen?

¤ Har jeg lest mange flere bøker, og sett mange gode filmer
hmm...... Gleder  meg...

¤ Har jeg en annen adresse
Ellers er det hele i det blå..

¤ Har jeg brukt passet mitt ofte
Håper jeg

¤ vært i en hel del konfirmasjoner og kanskje noen bryllup til de yngre
Det er vel nærmest bænkers

¤ Er jeg stort sett den samme gamle, fremdeles 16-22 i huet..
Det tror jeg nok er en sannhet..Uansett

¤ Glem  kjerringtillegget.. jeg er normalvektig.
I forhold til resten av befolkningen,.....

¤ Har jeg mange nye mennesker i livet mitt, og mange gamle kjente
Gleder meg...

¤ Drikker jeg fremdeles ikke kaffe
men det kan jo hende jeg liker mye annet jeg ikke har smakt ennå

¤ Bruker jeg duppedingser jeg ikke kjenner nå.
kanskje ikke flygende scooter og øyeirisidentifikasjon, men..

¤ Har jeg forhåpentligvis god nok økonomi, en levbar klode og en godt samfunn.
En må jo håpe...
.
¤  Har jeg normalt god helse
Noe skal en jo feile...

Noe sånt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar