Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 23. juli 2013

Æsj og blæ og bare /()/)(&/%&%%%!!

Hvorfor gidder jeg dette her liksom...

Jeg tar tydeligvis dumme valg, raser fremover uten mål og mening , uten kontakt med essensen av suksess

Trene hund er moro sa folk...
Største konken i historien sa folk

Etter konken ser en hva en bør jobbe med sa de, Richard Curtis og Karolina liksom... Se og lær og hig mot stjernene..





og nå har jeg lyst til bare å grave meg ned og begynne med eplesnilesyltetøyworkshops





 Merkelig følelse i grunn.
Glede seg som det var julaften til kurs, men grue seg som helsike til konk

Det er jo bare å trekke seg liksom... ikke tro at en har noe i klasse 1 å gjøre...
Hadde det bare vært rekrutt og åpen klasse, men det er det ikke ser du..Ikke tid denne gangen

Så hva er det egentlig jeg har gjort?
Jo, meldt på begge to i klasse 1 i konk.
Hvorfor? Hva tenkte jeg med?

Jo, Mack er jo den hunderlige parten av oss på kurset, så han må jo.
Og han kan jo så mye, når han presterer, og ikke stikker.
Jeg skal jobbe mye mye med min holdning der ute, trene mye før konken på stedet, være solpositiv, prioritere øvelser som får ham nære.
Kort sagt, komme gjennom uten stikk.

Så, hvor kommer Tardis inn, har jeg det travelt?
I grunnen ikke, men det er så deilig med en hund som jobber og er på, selv om det er på et lavt nivå...
Og om Mack sender oss ut i skam og dusteri, så har jeg Tardis liksom


men hva om jeg ikke har det... Hva om han blir helt overveldet nå... Selv om vi har det så moro at jeg glemmer å belønne før vi er ferdig.. og selv om han elsker å leke...Og selv om dette er det kuleste i verden....

Ja, tør jeg dette..... takler jeg trøkken om dette ikke går?
Mål : å gjennomføre... Jeg blåser i plassering.
Så, nok en gang.... hva skjer om vi ikke gjennomfører en dritt?
Mack stikker, og Tardis, vel------ hvem vet..

Er jeg for tidlig ute med Tardis...?
Kanskje...

Teller på knappene, en kan jo trekke seg... med æren i behold...
Altså, jeg overlever jo, med god margin. Men mestringsfølelsen vil jo ikke akkurat stige..

Og hva gjør en for å bli god, for å kunne gjennomføre?
Jo, en trener jo.
Og gjerne med forstyrrelser.
Problemet er vel at jeg ikke har noen å trene ringtrening med. Det blir i nærområdet. Uten feedback.Og uten det gule båndet,
Men det er jo ingen unnskyldning og grunn for å sitte på sofaen. Så, en trener der en kan. Drøyer belønning og gir belønning om hverandre Kom ikke å si at ikke passerende folk og dyr ikke er forstyrrende
Trener elementer, men snuser også på øvelser som ikke har noe som helst med konkprogrammet å gjøre..

Og helga lova jo bra.
Suste gjennom begge program på hundejordet i Nes. Fryd og glede.
Trente hos svigers, kattelukt og annet spennende. Funka.

Så var det i dag.
Og varmen er plutselig ingen venn.
Mack er dødsgod på dekk... og det er i grunnen det.. får han ikke med meg...
og jeg tenker : herlig... om det ikke blir stikk, så blir det kanskje ikke noe annet heller
Jeg får ham ikke opp og på!

Tardis har glemt alt jeg har lært ham. Han har mye bedre ideer altså.. Som går på å hoppe på meg.
Og se litt ut i lufta, for dette ble masete altså..
På den positive siden så gjør han det han får melding om.Og liker å leke med filla plutselig.
Så han kan bli noe kult og stort..
Så hva i h dytter jeg ham utpå for nå?

For tenk om Mack dummer seg ut, da trenger jeg at Tardis kan.. Men tenk om Tardis ikke kan....

Blir gæærn av dette her..
Trekke meg?
Vil for mye, og det er tydelig jeg  ikke får til det jeg vil..
AAAAAAAAARGGGHHHH

Som sagt.. Hvor vanskelig kan eplesnilesyltetøy og panfløytespikking være?
Good times.... Hvor hadde ikke vi havna....?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar