Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 17. juli 2013

Fotosafari i Gamlebyen i Fredrikstad 15 juli 2013

Fotograf. og hundeassistent

Detalj

En av veiene ut av Gamlebyen

.... en bokhandel.Tidligere sportsbutikk

Gatescene. Gamlebyen mysser av raritetsbutikker, kafeer og tilsvarende

Fredrik II. Danskefaen

Donkejongården. Det vet jeg, for det står på veggen

Før kunne en putte venner og kjære inni denne. desverre er den låst nå. I dag kunne  jeg tenke meg å se noen skikkelige idioter i den..Tardis er enig..

koselig bygg på torget

Jeg tenker Robin Hood.. Men fasiten er hospital og lokalradio. Kjipinger



Lov meg ikke en rosenhave.. Veggroser ut mot gata er like sjarmerende

vakre...



I retning av fergestedet

Mot torget, og kasernen etter det kalendariske prinsipp. Men hele bygget var dessverre pakka inn..

Liker portaler.. de er overganger..






Deilig å være ute på et slikt skjønt sted..

Utenfor bestemors hus..
.
Utsikt fra lekeplassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar