Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 29. juli 2013

Gutta mine in action - Takk Anniken Jensen!

... glem kjerringa som ikke har trent på egen holdning...
Konk 26 juli, klasse 1
Mack : tema fra True Blood
Tardis : Dr Who theme
Dommere : Richard Curtis, Nina Haaland, Carola Brusevold


Rundt meg så det suser

Tror det er en snurre

rygge mellom beina. Her er han god. På sikt vil jeg ha litt lengre avstand

ingen rygger så heftig som min lille Tardis

pååååååå

.... og der glapp'n---- me bad

Så kontakt at jeg blir rørt i hjertenervene..
Ja, de diska jo,med fynd og klem. Mack stakk av, mens for Tardis ble banen litt liten, for det var jo så moro, og så tippet det litt over..Han for ut av banen i en sirkel han var i, gjorde noe fy på et telt, og stilte seg fornøyd på utsiden med labbene på ringbåndet...

Mack skal lære motivasjon, Tardis skal få mer erfaring.

Kritikker:


Mack
- Disk... CB
-Veldig bra start, synd han datt ut, Tror innhold og vanskegrad er bra ( skjønner hun er i tvil) NH
- good attention.Keep talking to the dog during performance
Good sequence og moves at start.Response to commands good

Tardis
-Lovende, men i dag valgte hunden egne interesser CB
- Synd, disk, godt du tar det med godt humør NH
-Some nice moves, work on attention with distractions while act doing moves RH

ikke så innmari bra, men vi er jo på vei da

Her tar man instruks fra Karolina

Labbene på klossen, som skal lede til å kunne rotere med bakbeina, som skal bli... til hva som helst...

En prop/rekvisitt skal ikke bare holdes, den skal brukes.. Så vi  poserer med jazzhands vi...

Full pinne rundt kassa!




2 kommentarer:

  1. Syntes dekkan jobba SÅ bra i ringen denne gongen Eirin! Kjempe stor framgang sidan sist eg såg dekkan!

    SvarSlett
  2. Godt å høre deg si det, Eva... for nå føler jeg vi er mange steg tilbake.....

    SvarSlett