Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 6. juli 2013

30dayschallenge. Dag 27 mitt favorittplagg

Æsj... denne likte jeg ikke.

Har ikke noe favorittplagg lenger, og er inne i en sånn "Æsj finner ikke noe periode"
Kunne sagt bunaden eller stakken, men ikke passer de, og noen favoritt er de ikke, i og med at favoritter er noe en oppsøker å ha på seg.

Kunne sagt scooterhjelmen eller den nye regnbuksa, men.. nok en gang.. jeg oppsøker det jo ikke..

Så, da får det bli dagens antrekk..


Toppen er fra 1999, og da kunne jeg bare ha den under noe, for magen sprengte. HA!
Buksene er en av de få shortsaktige plagg jeg har igjen som passer..Kommer til å bruke den mye i sommer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar