Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 28. mars 2014

1924 var nok ikke noe for meg..

-
Gifta meg i 2008, har morgenklem kollega,knapt en hundetur før klokka 20,fredagstradisjonen er på senteret, jeg forlater kommunen  når det passer meg, de to neste kan jeg følge på lista. Jeg kjøre scooter, det er sikkert ufint, det hender jeg sitter på med mannlig kollega, kler meg som en fargebombe,har å heksesvart hår, skjørt til knærne( gjelder tights?)
Sminker meg av og til

Er uegna som lærer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar