Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 31. mars 2014

Forsinket EFIT, 30 mars

... og ikke fikk jeg med meg alle timene heller... jaja.
Behøver ikke kjøre full KGB rapport hver gang..Søndag
00.04 : sitter på youtube og finner sanger på årskavalader. Godt med noe nytt på spille lista.. men klokka ble mange..( tippa 04.00, huff)

08.37 : Våkna, sjekka mobilen, som oppdaterte seg til sommertid mens jeg så på den.. det vil si rimelig få timer med søvn.. grrr. Banka puta fyldig, og la meg ned igjen..

10.48. Våkner til og tar bilde av bildet vårt på bryllupsreisa i -08. Flere kilo siden...

11.05 : jepp.. nå kan jeg bruke strikk...

12.10 Kalenderbildet mit.. Nei, ikke spesielt morsomt i dag.. Liker Pondus best..

13.38: Til skogs med gutta ( Båndtvang igjen 1. april) Det lå noen is og snøflekker igjen på stiene.. men sekundet etter at jeg knipsa dette fikk jeg en flue smakk! rett i panna.. Det er nå vår..

Bonus : Dagmar herja godt med skogen her for et par år siden..

bonus : gutta mine herjer i skogen..

14.15 : selfie in the sun..

15.11: litt godt i grunnen..

16.20 : striker og finne gode sanger . Fra 1980- 2014... ai..

17.31 : bare å feste tråder

18.14 : Tardis skal få være med til Lotte...

19.05 : portisvappel  i eske... titt titt...
21.10 - ser på film ( trade, om trafficing, med litt godis, hunder, strikketøy og.. ja..

Min dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar