Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 2. mars 2014

hundelærdom


Mangt og meget har mine hunder lært meg..
Om kjærlighet , gleden ved å gå tur i isregn ( den lærdommen gleder jeg meg til går inn)
og om å leve i nuet...


Men prisen  for verdighet kan også være verd å ta med seg på veien..
For noe mer verdig enn et hundeblikk som stolt møter ditt,, det skal en lete lenge etter.
Her er jeg, hvem er du??


Og når det gjelder andre former for verdighet....
Vel, den som ikke mojer seg til på ryggen og viser det hele, den kan heller ikke vente å få klø nettopp på magen...
Og om en vil ha en god hånd i nakken, dytt snuta i handa, vipp opp og spør... det skjer jo ikke noe ellers..
Og det som gleder hund, det gjør også mennesket godt..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar