Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 6. juli 2014

Grillkveld hos Erlend - og masse hundebilder

Så da gikk mobben og snapchat'n litt varm..
Vakresten...

Sten Arne fant en Mackselfie##

Tredje etasje og hele byen rett i snusern...Eller fjorden

Knegg, hilsen "The prancing pony"

Tardis gir seg over til kos fra verten

Hjertetunge fordi kos og klø er godt

Meg og Bejingkrapylet

Fjotten, som ikke har vært naturlig på et bilde siden Ålesund brant

# dogselfie

Mack er ferdig med å snuse inn byen, da står fjorden for tur.. Lukter han tordenværet?

Tardis innynder seg hos Erlend.

<3

To av de skjønne gutta mine

go'inger

Kinesern og jeg trener litt "her skjer det ikke en dritt" Litt snusing av nakke og hals må jeg få lov til
Utsikten fra turen... Danskebåt, Akershusfestning, operaen - og Metropolis, der flaggermusmannen svinger seg..

Dessverre gikk tordenværet feil vel.. men noen gode smell fikk vi i Oslo
Takk for nydelig grillmat... og andre godsaker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar