Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 27. juli 2014

Stormchasers!

Jeg elsker tordenvær, og mannen er like tussete.Så vi var stormchasers i dag, og endte opp på Harryhandel. Aldri har det vært så greit å vente på maten på Charlottenberg.
Mannen kommer jeg ikke til å se noe særlig til i kveld. Han skal studere filmene , og se om han kan få noen gode skjermdumper. Det må han ha fått, for maken til lyn og bulder, det har vi ikke sett så langt denne sommeren.
Fete grener, med flere armer, rett i bakken og på tvers.
Og den superfete buldringa, so ruller i naturens eget surround anlegg. Jeg blir relliøs

Jeg blir "6  år på Tusenfryd" når himmelen begynner å bygge seg opp i grå tårn, og det er meldt at Tor er på ekspedisjon.
Lyset blir så totalt annerledes, og plutselig er landskapet kun silhuetten til showet. Jo mørkere himmel, jo nærmere, jo flere lyn, desto bedre...

Filmen min er ikke så mye å skryte av, men en må jo bare stille inn mobilen, filme, og håpe at den sorte og en hvite skya går i håndgemeng akkurat der.
Fy søren for en fin dag!!

Det kommer vel mer?? Snart?


T
Skarnes, 27.7.14


Tatt i dag, på Charlottenberg, og i Nes


( Bildene nedenfor har Sten Arne tatt fra terassen vår i 2010 og 2011 Altså, ikke i dag)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar