Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 13. juli 2014

Helene Harefrøken blir ny og sommerlig

Jeg er ikke så dukke og bamsegal som jeg var, men Helene har nå i likhet med den russiske dukken Nadia og min første bamse Kåre overlevd  oppvekstprosessen.

Tenkte ikke over Helenes stil og moral før jeg tok denne snap'n
men, stakkar.. det er jo ikke hennes feil at dukkekjolen ikke passer... Tror ikke hun er så lett på tråden egentlig.. Ikke tror jeg hun ønsker å være dirty heller
Så her måtte noe gjøres.
Aller først fikk hun en grundig vask på 30c ( ingen grunn til å at hun skal være grå over, og bare hvit under..)

Garnet var et helsike å strikke på med slike glatte pinner, så jeg hekla selve skjørtet.
Blå overdel i perlestrikk, og vanlige staver i skjørtet.

( og endelig fikk jeg brukt noen små knapper)

tror til og med Jæger Bombom blir aldeles bedåret her nå..

Du verden, så har jeg laga dukkeklær i sommer også... jøss...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar