Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 30. juli 2014

Nes kirkeruiner sommeren 2014

Tenk! Nå har de satt opp bom som stenger klokka 23. Tror Finkelhagen vil ha fred om natta jeg.. Han og orbene.
Nuvel.. I år hadde jeg med mamma for å vise fram de lokale spesialiteter. Mamma har ikke sittet på med meg før, men synes det var trygt å  sitte på..
Her er årets bilder fra stedet..










Det siste bildet synes jeg var både aktuelt og designmessig sjarmerende.. Ikke endra seg på hvor mange tiår??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar