Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 21. juli 2014

Hva enn it-faktoren er....

Gutta skal luftes, det er rundt de 30 i celsius, sikkert en halv mill i Fahrenheit, og jeg rusler ut.

Wow.. Hos naboen er det en innhyra kar som skuffer grus i oppkjørsla..
( det er det med oss kroppspuritanere, at det skal ikke så mye til før vi blir litt påvirket av omgivelsene *vifte.... dåne*)

Jeg er dydig, godt gift, men når en får bar overkropp, mer alfa enn lammekjøtt, en rødblond liten hestehale og et smil,  midt i glaninga så blir en jo litt.. vel.... befippet..

Nå har jeg sett så mye rart i youtubedokumentarer, også om sex,  i det siste at en tenker ofte på  sex, forplantning og sånn, og at enhver en møter blir vurdert uansett hvilket kjønn en er i noen sekunder, om ikke planlagt nedlagt, sååå vurderer en jo..... nåh, en tar tegninga, det er  merkelig hvor ofte sånne apporoppostilfeller dukker opp.
(Hadde det dukka opp et poltergeist eller  om  Charles II  skulke letta på hatten ,så hadde jeg sikkert kunne referere noe i så tilfelle også. Men nå : gruskjekkas..)
 Så mens gutta snuste i gresset og tømmer nattpotta så kikker en jo en gang til.
Skal ikke påstå ( fantasiene mine har ført meg opp i katastrofale analyser så mange ganger at jeg ikke kan understreke nok at jeg på ingensom helst måte skal påberope meg å kunne reglene her) at jeg oppfattet noen som helst blikk-kontakt i dette "cocacola lightbreak" øyeblikket, men  at jeg var registrert, det  skulle da også bare mangle.. Så mye skjer det da ikke i nabolaget i juli på formiddagen.
Jeg skal heller ikke riste på mitt halvvlange faks og si at "han utvilsomt likte det han så "

Så, gutta tissa, og gjorde bommelom, nabobikkjer blir hilst på  og påtalt, jeg så etter fotomotiv til snap og kalender 2015 ( nei, grushønk skal ikke være noe tema i juli ) og jeg hadde handa full av "pose med noko attått" da "The bloke" nok en gang kom i syns feltet...

Joda, han så at jeg var der ( kjedelig å lempe grus, hva annet er å finne på), og jeg hadde fått rett førsteinntrykk, tattis på overarm ( snor med to indianerfjær) med arbeidsmuskler, smilet var tilbake, og ja, definitivt på alfalight skalaen..
Jeg satte kurs for dunk med sort lokk, da han lempa et stor spade støvende grus rett ved meg, og Tardis reagerte tvert... Ned i bukk, halevisp, og "hilse på meg" bjeff

Mack ga blanke. Ingen katt bak syklene, så da kunne det være det samme. Skulle ikke vi inn?

Alas, he speaks!!
"Er det kinesisk nakenhund det der?"

Selvsagt... det måtte jo være bikkja han så på.
Så, da gikk det som det pleier, Tardis fikk susse- hilse, han satte seg villig ned, med trutmunn ( Tardis gir alltid full tunge ved første møte, og han ble advart) og fortalte meg at han kjente til rasen fordi kjæresten hadde sånn, og at de var knallfine hunder.
Ikke hadde han noe i mot cavalierer heller..Mack fikk også sitt
Så veksla vi noen ord om grus og underlag, og at i varmen ble en  nå gratis brun...

En hyggelig kar, redelig og trivelig...


Jaja tenkte jeg : dette visste du vel fra før...
Jeg er ikke spesielt utstyrt med sexy karisma.. Praktisk talt null.
Jeg kan ikke tiltrekke og flørte, men jeg har gullegode hunder, og er smart , gift og morsom..
Får leve med det...

Hva mer jeg vet : Når en stempler grusmenn i svett bare overkropp med tattis og pent smil som hyggelige, redelige og trivelige etter to minutter så viser jo det hva slags verdier en har i menn...
Lav kjøttfaktor, for å si det så....
Kanskje det er derfor en ikke kan flørte??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar