Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 28. desember 2014

Beste snapper 2014

fordi jeg er teatralsk

Fordi vi alle er litt sånn

Fordi jeg er pedagogisk

Fordi jeg er barnslig

Fordi det er latterlig å spørre noen andre hvordan de har det når du sitter i helvetespølen ( tannlegen) sjøl

Fordi vi liker å tro at vi hører til fiffen. Uansett kubikk

Fordi jeg er ond, og gubben dum

Fordi den er så herlig absurd

Fordi jeg har venta mye på Marina i 2014. Og hun på meg littebitt

Fordi vi alle har slike netter. Og vi elsker dem

Fordi jeg er så stolt over oppgava..

Fordi jeg er barnehater i sånne sammenhenger


... og fordi nobody puts Baby in a corner

Fordi det er så deilig med sånne dager

fordi jeg også kan fake

Fordi KS ikke er noe greie, derfor!

fordi flagg!

Fordi det var en fin kveld, og eier er fortsatt ufortjent singel

Fordi sluttiness har med mangel på klær å gjøre

Fordi det er sunt og godt. Og krever innsats

Fordi mannfolk aldri holder det de lover

Fordi alle liker litt drama

Fordi det er sant

Fordi det å tegne på snap bilder er undervurdert

Fordi våte hunder i dusjen er ynkelige

Fordi jeg er det...

Fordi snapping handler om å skryte av hvor mange venner man har

Fordi livet suger på rødt

Fordi kjærlighet ikke handler om dominans

Fordi alle bidrar med sitt

Fordi at sånn er kinesere

Fordi hun er awsome

Fordi lek på snapchat er festlig

Fordi det er stemningsfullt

Fordi dette bildet er epic and awsome!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar