Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 31. desember 2014

nått-vott

Inderlig frustert her, og minner meg selv på at en lærer av sine feil. Jeg har lært sting, jeg har lært å sy like tomler. Men nå er begge tomelene like vanskapte. Herlig du...
Så , jeg har lært å legge ut over håndbaken, så til de grader at det er plass til en real svulst inni der. En sånn elefantmannen pukkel
Så, kanskje jeg er nære gjennombruddet... at jeg har nådd bunnen nå?
Kanskje jeg nå kan sy votter som passer ikke-vanskapte mennesker nå???
Kanskje jeg er på stadiet skjønnhetsfeil snart??
— kjenner seg oppgitt.
jaja, nå straffekoker jeg dem på 40 grader, kanskje det blir grillvotter til noen som ikke vet bedre..
 Ikke vant til at det jeg lager ikke duger i det hele tatt.... Blæh


Modell tommelødem...
Lurer på om jeg lager tommelen for bred i utgangspunktet? Og at det stjeler plass over håndbaken, og så blir alt feil??
hmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar