Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 28. desember 2014

Meg og Kjølle

Hvordan skal en pleie en forkjølelse så godt at den skjems, mistrives og forsvinner sporløst?
Så langt har jeg kalt den Kjølle, spandert doc, balsamkleenex og litt ekstra drikke, jeg hoster og snyter meg med bravur, så den skal bli stolt over hva den får til, og har satt meg ned for å bruke tid og ro på den. Jeg kler meg om, strikkesokker og pappas gamle golfjakke.
 Kjølle gjør meg tårevåt, snufsen og ikke minst kremtende, og det gir jeg åtgaum. Godt gjort, O'Kjølle!
Hva mer skal til?Nekter å presentere Kjølle for slekt og venner altså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar