Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 31. desember 2014

Hva med 2015? Mål og planer

http://frolic-eirin.blogspot.no/2013/12/nyttarsforsett-2014.html

Dette var lista mi for 2014
Evaluert kan en si :
Ja, jeg har kjørt på motorvei, men det var ikke helt meninga. Det er nå så..Så den kan godt videreføres
Fotoshop og sokkehæl , der er jeg like langt. Samme kan det være. Lærer så mye annet innet data at..

Men jeg har nå begynt med å sy hundedresser da. Og nålebinding visste jeg jo ikke at jeg skulle kunne , det hadde jeg jo ikke hørt om en gang..

Så, i 2015
¤ kjøre på motorvei, av og på

¤ Få Tardis gjennom et bestått program i FS
¤ Få Mack gjennom et bestått program i FS
¤ Lære meg lue og tøfler i nålebinding



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar