Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 31. desember 2014

Håndarbeid 2015

Har man fått bestillinger?
O'yes!

Her er det bare å ta for seg...

¤ votter, der gir meg ikke før jeg er lei og kan lage både til barn og voksne. X antall par
¤ Minst 3 tepper må hekles i 2015, jeg ser ingen annen utvei. Minst
¤ Svigerinne har lagt inn bestilling på lommetøfler. Det ordner vi
¤ Svigerfar er misunnelig på sin frue som fikk sjal til jul. Han vil ha skjerf. Check
¤ Venninne fikk ikke alt det blå hun ønsket seg til jul . Det må jeg  gjøre godt igjen
¤ Teste ut noen julekurver jeg har sett. Kan bli bra, kan bli tacky
¤ finne ut av luer og sokker innen nålebinding også..

¤ og noen sokker blir det sikkert i år også. Og flere tøfler. Sånn til lager.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar