Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 1. desember 2014

Nesten EFIT 1 desember 14

7.31 Gikk glipp av morgenbilde, holdt på å glemme hele EFIT.. Venter på skyss med kollega

8.22 Kopierer opp gloseprøve i ro og mak

9.18 Fra bunkeveske til minnepinnepose... fremskritt? Her ligger alle tentamensbesvarelsene liksom

10.41 mannen sin tur til adventskalender... han lager tydeligvis en digital til meg... <3 ( ja, jeg har friminutt)

11.29  Stine og jeg jåzzer på jobb

12.01 Skolesekken har konsert - The 80's. Brukbart

14.06 Der missa vi en time , ja... Elevene mine har forberedt til framføring av alternativ religion i morgen. Pc'ene samles inn. Jeg nyter stemning

15.42 Trinnmøte over, jeg har sjåfør..

16.04 Blåtimen, ute med biskene..
17.01 Mannens lapskaus
18.29 tentamensevaluering. Engelsk . 10ende..
21.50  Avslutter med hundegodtkalenderen svigermor har laget til guttene mine

3 kommentarer:

  1. Så flotte efit bilder:) Jeg har også fotografert på jobb i dag:)

    SvarSlett
  2. Blåtimmen är nått vi inte säger så mycket här i Sverige, inte vad jag vet i alla fall.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer fra en julekalender, det er nissene ( tomter) som lager den.
      Fint ord på et nydelig lys synes jeg.. det er jo ellers mørkt nok nå..

      Slett