Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 1. januar 2016

bøker des 2015

RJ Palacio  Wonder
En perle av en bok om å være annerledes, sett fra et barns perspektiv

Tarot 101 Higgins
en god bruksbok, som inspirete meg til å gå i gang og finne ut mer!

Bård Nannestad Da Henrik Husten kom hjem
En svært god bok, om arvesynd og det evige dilemmaet om hvor mye en kan og vil styre sitt eget liv.

David Safier Dårlig karma
Morsom underfundig bok. Kim roter til livet sitt, og når hun dør på den mest idiotiske måte blir hun sendt i et kretsløp for å samle nok karma til å komme tilbake som menneske og få ordnet opp for familien sin

Joyce Maynard Sensommerdager
1987, en rømt forbryter dukker opp i Henry og hans mors liv. Og dermed ender vi opp med en megt god story om Livet..
Filmatisert


Ottar Brox "Jeg er ikke rasist , men"
Et høytsvevende verk som får meg til å føle at jeg ikke er intellektuell. Tar for seg hvilke grupper som har hvilke holdninger, men går ikke inn for å bestride elller bekrefte dem.  Eneste interessante er at vi ikke har kommet med et eneste nytt argument siden 1990..

 Joan Bunning : lær å tolke tarot
om motstidende kort, og å se kort i sammenheng, Et godt supplement til samlinga mi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar