Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 31. januar 2016

Bøker i januar 16

John Boyne - hendelsenes hus
Georgy havner i Tsares livgarde under vk 1..Og dette er selvsagt skjebnesvangert.. Vi følger ham gjennom et langt liv og hans kones sykdom.
Jeg liker løsningen, gledet meg til å komme dit, selv om løsningen ikke er helt plausibel....

Jan Guillot Blå stjerne
Bok nummer 5, vi er kommet til 2 vk... Og jeg lette etter setningen der forfatteren hevder at ingen under krigen forårsaket så mange norske liv som Max Manus, satt inn i rett sammenheng , ok, men alikevel noe dryg..

Jojo Moyes : et helt halvt år
Har jo hørt mye om denne.. Fin bok, godt skrevet, abssolutt annerledes... Men kansje ikke  boka jeg burde lese i disse dager.....

Jane Smiley fire tusen mål
USA, gårdbrukermiljø  slutten av 70 tallet. begynner litt tregt, men så bedrer det seg. Familiedrama på høyt plan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar