Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 4. november 2016

EFIT 3 november 16

6.50  Grønn overdel under jeanstunikaen i dag- ( virker som jeg begynner å slippe opp for  morgentemaer..)

07.42 : Jepp, -6 grader, og frost. Så vi måtte skrape bilen i dag.

08.08 : denne venter fortsatt på eier etter konfiskering. Inget anarki i mitt klasserom, takk!( men det er bare å komme og hente)

9.18 : historie, imperialismen. De siste presenterer en koloni og tilhørende kolonistat..

10. 11 : kreativitet i klasserommet

11.29 : Buddhismens lære i tall. Elevene skal se etter i boka, for å finne ut mer.

12.21 : Lunsj. Får alltid masse oppmerksomhet når jeg bruker denne nåla. Nei, den går ikke å åpne, nei det er ikke ekte godis

13.22 : Årsaker til imperialismen. Elevene mine skjønner skrifta mi bedre enn de fleste andre, etter halvannet år med meg.Gjentar flere ganger hva det står..

14.55 : full pinne til Årnes. Kinesen skal på laserbehandling...

15.42 : Tilbake fra Årnes. Kinesen er fornøyd.

16.34 : så ringte venninna mi fra Årnes og lurte på om vi ville komme på besøk , så da var det hjem og hente håndarbeid og cavalieren, for så å returnere til Årnes. Her er det kø..

17.08 : litt hjertet i halsen hver gang jeg skal under her. Går alltid bra, men den gangen toget dundra over, da trodde jeg jeg hadde kjørt inn i noe...

18.05 : innafor....

19.27 : min venninne har huset fullt av bissevovver, og den portugisiske vannhunden Astro synes tante Rin er særs velkommen. Vennlig overfall og ørevask

20.14 : Løpetisper, så derfor... Og med iskald bil, så ligger de innendørs.

21.11 : det går jo ikke å kose bare på en... Isa får ikke matmot for seg selv. Astro stikker fram nesa igjen..

22.41 : nålebindingsutstyr. En til briller og en til nåler.

23.30 : guttene luftet i Lottes hage, og jeg har en kald tur hjem. Fremdeles -6!

Og det  ble dagens siste bilde.. Takk for i dag, Lotte... I needed it...

8 kommentarer:

  1. Tänk att hinna ha så mycket mys med väninna och hundar efter en arbetsdag! Härligt!

    SvarSlett
  2. Det gjorde virkelig dagen min, ja!

    SvarSlett
  3. Hej :)

    Kikar in din dag :)
    Oj du har det kallt. Vi har inte haft så kallt ännu men nästan.
    Vilken himla fin brosch du har :)
    Härligt att umgås med väninnan och hundarna :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for hyggelig kommentar! Som sagt, bestiser er godt å ha..

      Slett
  4. Hjälp, det var verkligen inte mycket körutrymme. Hade också blivit nervös av att köra där :-)

    SvarSlett
  5. Tittar in på din dag om än några dagar efter. "ses" nästa efit.

    SvarSlett
  6. Mycket körande fram och tillbaka där..
    Inte lätt få nått gjort med hundarna i ansiktet så :)

    SvarSlett