Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 7. juni 2011

7 juni, like mange år...

7 år....
Begynner å bli litt anseelig tid , det... Jøss så lenge liksom. Til og med samlivsveteranene vil ha oss med i rekkene. Men ja.. 7 år..
2004.Jeg  hadde en  cavalier spaniel på tre år, og var vel litt happy go lucky singel den gang. Neste runde skulle bli alvor liksom. Ellers kunne det faktisk
.Helgene ble tilbragt hos min mor, og alt var litt sånn første gangen uten pappa..

Det begynte på Blink , 18 februar.Kom lapskausmett ned fra en nabo som hadde bursta, og surfet meg gjennom de vanlige profilene. Klikk, over til neste... men vent litt.... Mann, bamsete, humor, men uten å være rølpedum..? Hvilket gullfunn var dette? Manglet jo bare brillene.Sendte ham en melding....

Sånn begynte det hele. Med msn, og når Telenor ikke ville leke mer, så ble det telefon. Samtaler, sms
Husker 17 mai... ville bare sitte på toget, så jeg kunne sende meldinger med nitehawk, som han  kalte seg.
Første møte, på ciao bella på Jessheim.Han hadde så behagelig stemme i telefonen.Lovende--- Sørget for å ha sykkel, sånn at jeg ikke skulle få ham på dørstokken, venninne på mobilen, kodeord om noe var galt.
Jepp, han var ingen smågutt, og midt i pollensesongen. Andpusten...
Kontakten derimot, den var der. Kaffebønner under glassplata på bordet. Som om vi fremdeles var logget på
Om jeg hadde betenkeligheter, så klarte jeg meg ikke uten å ha kontakt med ham.Han hadde jo alt.....Venninner visste bedre enn å tro meg når jeg sa dette var jeg slett ikke sikker på.
 
Neste møte, hundedate i Frognerparken. Henrik og Toki møttes, og Henrik tok  kommandoen da Toki synes det var ubehagelig med alle hundene som buste på.... Så hyggelig, som det skulle være..


 Sene netter, halvvåkne dager....msn uti de små..

Så, middag hos meg.Han visste jeg likte forglemeiei, og trodde han hadde funnet noen, og plukket dem.Dessverre, men nå er Veronica en liten blå blomst til minne om den våren.

og så, komplett, fullstendig tillitt.Å bli åpnet opp, blottlagt, sett.
Tryggheten i armkroken..

og han dro egentlig aldri hjem igjen...
men jeg vil påstå til jeg blir blå, at vi ikke var samboere før etter et halvt år eller så, selv om noen mener noe annet...

Takk for 7 skjønne år, med medgang og motgang vennen min... Elsker deg.. det måtte bli deg, jeg hadde ikke noe valg..


 Hans versjon... <3

 http://tigernblogger.blogspot.com/2011/06/7-ar-siden-jeg-og-eirin-fant-ut-at-vi.html?showComment=1307482053371#c5124684413512767




 Oss to.... <3



 Godeste gutten min.....



elskerinna
Manchester 2007

Nitehawk

El Dynetrekko, klarsynt hakkaspikka koko medium

Første turen sammen, til Sverige, og Kolmgården dyrepark


May the circle be open
but unbroken
May the peace of the Godess
be forever in your heart.
Merry meet
and merry part
And merry meet again.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar