Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 21. juni 2011

noe flaks skal man ha

... må være bryllupsdagsflaksen...

Fant ikke nøklene mine i dag Ikke tale om... Og jeg er et lite vanedyr, en kan kjapt forutse hvor noe havner...
Hele tiden var det en stemme  i hodet mitt som sa : postkassa, sjekk postkassa.
Det kunne jo hende noen hadde lagt dem der.. ? Jeg mener, om noen hadde tatt nøklene med ondt i sinne, så hadde vel ikke fela stått der fremdeles??

Så, man sjekker postkassa.Tom. Men stemmen fortsetter.. Mannen leter også, kommer med forslag: har du lett? der eller der?Hva med .....?? under...?
Og mitt kvasse fortvilte : den er ikke der har jeg sagt, jeg har lett overalt....
Enden på visa var å sette seg i bilen. Fordel ; gjør ikke noe om det regner.Ulempe : vil ha feeeelaaa mihiihiii*snufshulkesutre*

Men så, til alt hell, får jeg melding av min herlige nabo/venninne: Nøkler funnet, lagt i , ja nettopp.. postkasse...
Tenk det....


Liker ikke å kjøre bil forresten...Jeg føler jeg tar hele veibanen, jeg kan ikke snike meg innimellom steder, plutselig er gassen på vei utover folkeskikken... og en kommer poff! inn i en varm bil.Scooter? Ikke noe problem!

sikken flaks


Gratulerer med bryllupsdagen vennen min.. tre år sammen som mann og kone, tenk det... og ja, første bryllupsdagen vi kan være sammen og feire Årsdagen sjaua vi hos mamma, og i fjor var det innleggelse... Film og pizza i kveld,det blir så bra.....
Takkekortmotivet vårt.. Fotograf Heidi Andersen

og alt det fine håret er mitt eget.. masse masse små fletter

Tar kontroll med en gang, så han vet hvem som er sjef.. Fotograf:Heidi Andersen

glad brud

fine dagen.. 21 juni 2008

buketten, roser og forglemeiei


morgengaven

hverdagen.... i blant

pent vær på den fine dagen vår i 2008

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar