Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 15. juni 2011

ny sveis

så kort har jeg aldri vært på håret før.. og med litt heimefarging kan det ikke bli mer gøy gøy...

men selv om det er praktisk og scooterhjelmvennlig, så har jeg ikke skifta seksuell orientering altså..

2 kommentarer:

  1. Er det nå jeg skal være så døv og si 'hei sveis'? hø hø hø...

    Grattis med ny hårsveis :) Det miner meg på at jeg er laaangt på overtid for en hårklipp selv...

    SvarSlett
  2. vel ,som du ser har jeg gjort en så solid innsats at det blir lenge til neste gang... hø hø hø

    SvarSlett