Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 23. september 2011

Han vet det så vel ,men kan få vite det igjen..

Jeg er usigelig stolt over og glad i mannen min. Har vært et sabla styr her  de siste to dagene med kameraer, rigger og folk inn og ut. Alt har blitt fanget av Dalek-linsa, alle rom og kroker og hyller og  skaper.. Skulle ikke forundre meg om også undertøyskuffen min er blitt dokumentert.

Og det har blitt mye snakking og innrømming.Planer og besøk av folk, repetisjoner av : gjenta det, snakk i hele setninger, ikke se på ditt , ikke datt.. Fjern fugler, fjern hund, flytt på bord, hent stol, hent hund, hent boka.. kort sagt , et fryktelig styr
og han har vært så ærlig , så åpen og likefram.... God, solid, sikker, og reflektert i sin væremåte..Akkurat det jeg elsker ved ham

Dette vil du, og dette vil du  komme til å gjennomføre.Jeg skal gjøre det jeg kan for å støtte oppunder. Det lover jeg.
Jeg har det ikke noe godt uten deg, jeg vil ikke være uten deg. Jeg er ingen person jeg liker uten deg...
sammen om dette, som alt annet...

tror på deg, jeg!

.Vov ju!
endelig er alle folka gått...

2 kommentarer:

  1. Det ser ut til at Mack blir sliten av å være TV-stjerne! Synes dere er tøffe alle sammen, som blir med på dette!

    SvarSlett
  2. takk takk, mannen er den som er tøffest da...

    SvarSlett