Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 20. september 2011

vakre ord - til meg...

Når så mange ord
skal settes i ett system
Da sa det stopp du

Årene fløy så fort
Alle ting en burde sagt
Og ikke gjort

Midt oppe i dette
Står Eirin ett sted
i mitt liv
Ord ,Eirin
Ord delt
Disse bokstavene
Satt i system
Om enn aldri så usystematisk
Alikevel så betydningsfulle
Råd pakket inn i sitat
Livsmot lest opp
Som til en diktat
Vidd , sjarme og dype tanker
for smått
Og stort
Hjertet banker
Jeg får ikke sagt
Hvor mye du gir
Gjennom ord

Jeg ville gratulere
sammen med flere
men ord
Kan sitte hardt fast
Så,jeg samler dem sammen
Og sier kort
Du betyr noe for meg
 
( takk ullodda mi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar