Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 9. september 2011

min stemme

jeg har vært og stemt. Som en alltid bør gjøre som god borger... en sier jo at det er en plikt..Og plikter gjør en enten en vil eller ikke...

Så, jeg har gitt stemmen min.Bak en grå gardin ga jeg den bort. To lapper i en konvolutt som havna i enda en konvolutt, som ble putta i en stor boks på bibliotekskranken.
Se så! Det var stemmen min. Gitt. Bort.

Lurer på hvor  stemmen min er nå jeg... om den høres inni alla konvoluttene, og om den har andre stemmer å være sammen med..Hvordan høres den ut? Er den så liten at den hvisker?
Mon om noen hører den....

Er redd den er litt ensom... men det må jo være flere hviskende stemmer der alle stemmene er... og da får en håpe det går godt.... og at de i det minste kan nynne litt??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar