Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 11. september 2011

hvilken kontrast

har ikke fått med meg så mye av minnemarkeringa i dag.. har vært superhusmor.
Det kan også hende  at den har vært preget av taler om de pårørende og de tapre hjelperne.Det håper jeg og tror jeg..

men aldri har jeg savnet å høre Jens så mye som da det satte i gang fra mikken en strøm om selvforherligelse, om hevn om kampen mot fienden, et cetera et cetera
Ikke et ord om hvor mye ( lite) USA faktisk har bidratt til verdensfreden i det siste tiåret..
jeg blir kvalm...

Gi meg Jens.
Som snakker om åpenhet og forståelse....

Gert Nygårshaug er ikke snau,..deler hans syn...
http://www.dagbladet.no/2011/09/11/nyheter/gert_nygardshaug/11_september/18063219/

Alle tanker til de etterlatte og de som sliter med minnene.All takk til redningsmennene.
All respekt til dem.


La oss aldri glemme : vold avler vold, ikke fred

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar