Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 18. september 2011

Litt om grattiburstashelga

Vakker  sen rose i blomst....Mammas hage

"Edderkopper spinner ikke når det blir regn"Ja jøss! Da er dette en retard eddis!

Mormor deler ikke, men en kan jo håpe?

pene mannen har fått ny skjorte!

Fin presang fra syrran som synes jeg skal tro på drømmene mine...

Høsten har kommet...

har vært en fin grattibursta helg. Fin lunsj på De Luca med Annci og Anne, Pizza med familien hos mamma på kvelden. Skilt fra syrran, skjorte til mann, parfyme fra mamma, fint pynteskjerf og smykke fra venninne, samt at mannen mener alle sesongene med Dr Who er på vei til meg.... Det er ikke ille.Masse gratulasjoner på sms og på Facebook
Takk takk, alle sammen !

Freestyle på søndag, den skriver jeg om i Macks blogg  http://sorrymack.blogspot.com/2011/09/18-september-2011.html
Steik da vi kom hjem på søndag. Virker som det er blitt skikkelig høst over helga...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar