Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 2. mars 2012

EFTT 1 mars 2012

Ikke lenge siden sist, men here we go!
06.59 : Ny parfyme i dag. Elisabeth Arden, Pretty..

7.52. Olavsgaard 811 er i rute ( siste måneden med buss før sommeren, det har jeg bestemt)

8.16 : 4 minutter til nynorsk skrivedagoppgavene deles ut på 10.trinn

9.58: mail.... sende ut til alle foresatte ang foreldrekonferanse..tar tid med min kompetanse..

10.10 : vi har ikke vann på skolen,  sånn plutselig og må dermed oppsøke barneskolen for nødvendige ærend. Vannet ble ikke borte mer enn et par timer, men sitter en på tentamen så er det jo gøy nok....

11.15 : 9.klassen min skal ha gruppearbeid i RLE... Bildet er derfor av RLE boka..Planlegging er heldigvis gjort på forhånd..For  her snakker vi kjappe minutter og kvikt banebytte

12.15 Kollega har 30 årsdag... Hurra!!( gyssla god kransekaga)

13.34 : Feministen og  Fru Bestyrer kan bekrefte at det smelter ... herlig

14.47 : mitt favoritt kunstverk på storsenteret på Jessheim... En svæææær vegginstallasjon av tovede ullkuler.. jeg digger dem!
15.59 : Hiiiiiiit!

16.04 : besøker mannen i furtebua.....Min husbond, mitt alt....

17.23 : Sola er ikke heeelt nede enda.. og det smelter og smelter... VÅR!
18.45 ; Middag.. pasta med sitronpepper, grønt, og en liten bit fisk.. ( merk.. fisk to dager på rad... pappfisk, men dog...)
19.50: og da har mamsell Rikke stått der i 20 minutter for så lenge har jeg vært her, samt en ukjent antall eoner før det.. utstillingstell er omfattende..

20.31 : Half 'n half..

21.45 ; periodens prosjekt; enda ett teppe..

22.01 : Mack har lagt seg til, unna Raio.. oppåbåde teppe og garnnøste..

23.20 : luftings med portisene før vi kjørte hjem for å avslutte EFIT for denne gang..

Ja.... som vanlig har en lagt seg litt i selen, for å se ut som en har masse på tapeten..  sånn til hverdags..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar