Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 12. mars 2012

Gamle bilder av meg og mine..

man finner så mangt i boden... og dem knipser man med mobiltelefonen...
Folkehøyskolens skrekk... UEBB produksjoner.. I dette tilfellet Helma og Salamandra.. 8 mars hele året..
Nyinnflyttet i  leilighet.. Hjelpes hvor jeg savner det kjøkkenet..

Pappa'n min med malerkosten
Min første PC.. litt anstrengt smil, for data er ikke noe jeg ble fortrolig med før noen år etter.. Høsten 2000
Nybakt lærer i sin første jobb! 1998

Henrik har egen snøballsamling! Vinteren 2001
Fotosession, Gamlebyen høsten 2003

Fine Henriksen min....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar