Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 11. mars 2012

nå vet jeg hvordan det føles..

når matstyring blir det vikige..
For all del, jeg er like nær å  slite med dette som en som har klasket en mygg er i nærheten av å bli massemorder, men jeg klarer å sette  meg inn i det nå.
Jeg skjønner mekanismene for å si det så.
Dårlig samvittighet når en har spist noe en ikke skal, det er noe nytt.
Og jeg fornemmer hvordan det kan gå sport i det hele ; jeg trenger jo ikke mer enn ett knekkebrød, jeg skal være flinkflinkflink..Jeg kan se litt hånlig på en som stapper i seg sjokkis, selv om jeg ikke helt klarer å styre unna jeg heller. men hey, jeg kjøper det ikke selv lenger liksom.. hihi.
Hovmod står for fall, men er den sukkersøte flinke pikes egen sukkertøystangerstatning.

Og.. når alt stormer rundt en, så er det i det minste en ting en kan kontrollere: hva en spiser..
og det virker jo.. kroppslige resultater fører til ros, og selvtilfredshelt.. Men .. viktig viktig... det varer ikke lenger enn den neste sjokoladefristelsen....

Så, jeg annerkjenner følelsen.. absolutt.Men , som sagt, jeg er overhodet ikke belemret med noe annet enn det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar