Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 12. mars 2012

produksjon fra studietiden

især 1997/98
Denne tegna jeg i etter  et ukebladbilde  da jeg var i praksis i Vadsø våren 98. mannen ble litt endraSkinnvest, bart og briller... huff huff..
Veldig veldig 1997. Titanic dreide rundt vettet på noen og enhver..
Linoliumstrykk var noe jeg likte godt å jobbe med.. Og jeg hadde en feministisk Wicca epoke å jobbe meg gjennom...
skal vi se... korssting, bokmerker og bilder, cernitt julepynt og noen skrekkelige julekranser..

cernitmagneter typ pizza, heksenåler, og malt stein. jada..
Det beste jeg fikk til med kull. Ikke mye å skryte av...

Det kuleste med denne er vel den lille ufoen til høyre..


Utvilsomt et kreativt år...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar