Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 11. mars 2012

litt ymse man har funnet under ryddig

..... og knipset..
Det var ikke så mye å kjøpe i Romania i 1992, men noen postkort var det jo.. Summen var ett eller annet med 60, og når jeg sa det på norsk til min venninne, skrattlo damen bak disken; Yes, yes..Sexy!

Ha ha liksom..

Tatt sommeren 2004,  året vi ble sammen.. Tror min svigerinne var fotograf?

Husker ikke hvor jeg fikk den fra, eller hvem som er opphavsmann.... men den er så.. vakker..

Glemte synålene mine på besøk. Denne lappen fulgte med pakka jeg fikk i posten.Sier litt om min gøyale svigerfamilie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar