Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 17. mars 2012

rydding - the aftermath..

Etter å ha brukt en helg og bortimot hele uka fra jobbslutt til solnedgang, og  fremdeles er det  mer  så er jeg noe.........sliten. Det mest synlige er noen sorte søplesekker i stua som skal kjøres ut og bort så fort som råd er, så nå er det .. litt annerledes her..

mannen hadde ikke vært hjemme på ei uke, så dette visste han om, men ikke konsekvensene av.

-hva sa mannen? ble jeg spurt..Moderen tilbød meg sengeplass om det skulle bli "huskommers", og noen antar jeg undret seg på om dette var skillsmissegrunn... slutten på det søte snåle paret..

For alt hva jeg har kasta, det har ikke min elskdede clusterbug oversikt over.. Ikke jeg heller i grunn.. men om  det ikke blir savnet, so what? Og om det er savnet, så kan det erstattes?

og enda står jo hans del igjen.... både hans skjerv og framtidens maintenance...

hva han sa da han kom hjem? "Jøss!", og "Ja, her var det gjort en innsats!"
og han lovet på tro og ære å følge opp..

Så begynte moroa : Hvor er fjernkontrollene?
Tjaaa si det...
Har du kastet det  byggesettet som stod i det hjørnet..... og..
Ha'kke pipling, vennen... ( har du sett og lukta ett flysett i sølv omgitt av papirkuler, så har du sett dem alle)

og ikke minst ; hvor er flymodellene jeg skulle ha med på utstilling i dag??
Fasit : de lå i en plastboks, som utgjorde fundamentet for "ditt-rot-sorter-det -haugen"
sukk..

En håpefullmodell hadde fått au au på halen..


Også stod det mange søppelposer i veien, halvbygde byggesett i veien.. kort sagt.. Surt det pølsa!
Hylle installert i stua, og hylle installert på kontoret. Nå er det opp til han...

Løkke på reisa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar