Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 21. april 2012

EFIT 21 apr

 Good morning ,Lemmings!
7.17. Som vanlig trangt i senga vår...men i dag, på denne lørdagen, aner ikke Mækken hva som venter...
BONUS : Tur og kurssekken pakkes...
08.54 : tror ikke vi skal spise lunsj ute i dag...( selv om snøen vil være borte da..) (Agilitygarasjen på Trandum)
9.43: Raio går på mønet med kyndig veiledning av Lotte.Du verden så laaaaaang en hund blir når mønet er langt og bratt og upløyd mark...
10.58 Mack viser at 5 sekunder på et bord ikke er noe å snakke nevneverdig om..
BONUS : regnet renner fra taket. Ellers oppholdsvær
11.03 : En teknisk katastrofe bildemessig , jeg vet... men det er jo kliiin umulig å ta fotos av hund som hopper hjul med mobilkamera. Doodle Gullie i luftig svev!
12.53 : Welsh springer spaniel Jerry i siget i slalom!
13.07 : Mack koooser seg .Belønninga ble å få lov liksom.. ( så smellgode godbiter ble ikke viktig, men de ble generøst øst ut)
14.37 : Stilig detalj på agilitygarasjen.. 
15.07 : &%(/%¤!! Har låst meg ute... Mannen er på Strømmen på guttestreker, så jeg setter meg ned og spiller drawsomething i gangen..
16.04 : Husbond  redder meg, vi handler og jeg knipser dette virkelig talende portrettet, før jeg er i sterkt behov for en dupp..

19.58 : ........................................... og borte ble jeg.. Mannen vekket meg , og jeg knipset dagens aviser i kveldsol.Typisk tabloid, men for første gang på veldig lenge.... ikke  noe om ukens kødd og Utøya
20.59 : Middag , pitapizza
21.50 Frustrerte fruer, sesong 2 episode 9. Jadda..
22.52

2 kommentarer:

  1. Kikar in på din dag. Agility verkar kul för både matte och hund.

    SvarSlett