Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 28. april 2012

Hva ville du ha fortalt ditt "lille jeg"?

Kilde : Life's a bitch, facebook gruppe


Ja.... hva ville du sagt til til den  "lille deg"?
Er svak for youhurt reklamene der den voksne forteller barne jeget at hun ble ikke vetrinær,men har hest, og at det å ikke være så kul i klassen, det er noe som endrer seg...

Så, hva ville du fortalt ?
Ville fortalt at det ikke er noe galt i å være følelsesmenneske, og at det gode kommer, sent men godt.. at lykken er å ha en hund, akkurat som jeg tenkte den gangen.

Ville kansje oppmuntret meg selv til å ta flere sjanser? Men tror ikke det ville blitt tatt til etteretning...

jeg ville kanskje fortalt om alle de kule filmene og bøkene som ventet... og all den fantastiske musikken..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar