Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 6. april 2012

EFIT 6 april 2012

8.37 Å finne et dagens første bilde blir mer og mer utfordrende.. Vel vel.. Her er min drømmefanger.Mannen har også en
9.37 : en mastodontbok! Nærmere 1000 sider.. trekker ned kvantiteten på lesekvantiteten min!
10.48 : ferdig i gååååår!

11.44 : Gode gamle dr Phil!



12.47 : Mine to stoltheter..
13.31 :
Tenker som så.. om jeg hadde kakka Boadicea og Severus i hue, satt Mack i en eske utenfor døra til FOD, og kasta ut mannen på et eller annet tynt grunnlag, så kunne jeg virkelig hatt det ryddig og rent her....

men jøssingen hvor kjedelig og ensomt det ville blitt... så, det er prisen for et godt liv.. *sette opp på autogiro* 13.50
,
14.21 : Jeg er ikke alltid med på det som er nytt og hipt, men når jeg først får det med meg... så blir jeg veldig engasjert.. Ser frustrerte fruer, sesong 1 på dvd..



 15.58 : sofadyret...


16.10 Skjemmer bort mannen litt.. kakao til ham, cappuchino+kakaopulver til petit le moi

17.03 : Min mann.. Litt dau til tider, men god fotvarmer og tålmodig med bikkje og parakitter
 18.38 ; Endelig kom toget til Tone!! Gardemoen!
19.40 Tone blir dratt med på vollen.. stille langfredag da..
20.45 : Melde heim til mor... Tone er mottatt..

 21.07 : er det påske, så er det påske...
22.37 ; Intimsoner ER en illusjon!!


23.47 : vær så god , Tone!

00.10: Nå tar vi kvelden tror jeg..


.... og publiser!

1 kommentar: