Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 15. april 2012

Vår fantastiske helg på Grand Hotel

Grunnet "Opplegget " til mannen havnet vi dermed en helg på hotelGrand hotel, Karl Johan om jeg må be... Koste oss glugg med mange flotte innspill, og flotte omgivelser- jeg har smakt på tre nye ting :  sort kaviar  ( smakte perlete saltvann) Fiken ( smakte hage) og blåskjell. ( smakte salt og gummiaktig)
Likte det ikke, men jeg har prøvd det!! check!

Knipset heftig de flotte omgivelsene!! Grand----- ikke hverdagskost...

Roasbeefsmørbrød. Med fjelltopp!
Masse krepsehaler..mmmm
Vårt hjem for natten... der menn i uniform åpner døra for deg...Koste meg med med avisa i sola.Varm i ryggen, rap-konsert bak meg , men litt skarp vårluft
Le rym
Liten balkong med utsikt. Harald Rex var kanskje ikke hjemme??
Ta med hjem?? Smugle altså?
Slik presenterer  en stæsjet på badet
LIVETT, det er heeelt ålreit! Spiller drawsomething,leser aviser og skryte-skravler med mamma!
Dristig blåfarge på interiøret.. men den gang, da gikk det an!
Mer utsikt
Fruen på Grand. Skal innrømme vi nøt et glass vin , som i 1 glass til maten. Som var fortreffelig. Grønnsaksuppe, indrefile og fruktsalat
Det lå et innbundet design-i Norge-trykkverk på rommet. Dette var da et produkt verd å få med hjem fra Norge.... Selsomt..
Detalj fra en dør...
Titt titt Henrik!! ( fra Grand Cafe)
Sukk og dåååån ( Grand Cafe)
Hotellet mysser av detaljer.... Enhjørningen og jomfruen. Et motiv jeg identifiserte meg med  i de hin håre dager..
Min lunsj! Roastbeef, tomat, kokte grønnsaker, salat med fetaost, krepsehaler, og blåskjell. Stikk den, du mamma!!
Min elskede , men noe betenkte mann på Grand cafe

Takk for en super helg!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Hotel_%28Oslo%29

http://www.grand.no/en/About-Grand-Hotel/History-/Ibsen-at-the-Grand/


1 kommentar:

  1. Det ser virkelig ut som om dere har hatt det toppers ja!!! :)

    SvarSlett