Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 23. oktober 2012

"bare fordi"

ingen mange roser møter sin død i vase på mitt stuebord, og konfekt, hva tusan er det??

Men min mann vet hva jeg liker.....

"Bare fordi" presang... Det ligner jo til og med....


Tuuusen takk, godgutten!

3 kommentarer:

  1. :) Så hyggelig overraskelse å få! Og du fortjener den jo!

    Klæm fra Stine

    SvarSlett
  2. Så snill mann! Hold på han! Jeg fikk krimbok i går "bare fordi" - heldige oss!! =)

    SvarSlett
  3. Han skal jeg vokte på ja.... Vi er heldige, helt klart...

    SvarSlett