Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 12. oktober 2012

Ikke grenser for gleder idag.. da jeg kom hjem var det bare fuglene som bråka! Mack og Tardis lå i samme bur og glippa med øya!

Kjempenyheter hos legen!!Jeg er kun noen gram unna målet med vekta! Har gått ned 30 kg siden september i fjor! jeg kan knapt fatte det selv!
Som en konsekvens av det ; blodsukkeret er enda bedre enn i våres, og jeg skal ytterligere ned i medisiner for diabetesen, fra to til en tablett om dagen!!

Så, hvor mye mer kan en gå ned?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar