Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 12. oktober 2012

Nobels dillepris!!

Gir man prisen til en menneskerettighetsaktivist sier man noe om hvor viktig like rettigheter og ytringsfrihet er. En gir også en pekefinger til de styrende d'herrer som gir litt beng i nettopp det

Gir man prisen til noen som jobber mot nedrustning så sier man noe om hvor viktig det er å tenke alternativt til våpen og elende.De samme styrende d'herrer får beskjed...

Gir man prisen til noen som har vært med og skapt fred i en konflikt sier vi noe om at kommunikasjon alltid er et alternativ til   propaganda og triggerfinger

Gir man prisen til noen som fokuserer på miljø, så sier en noe om hvor viktig planeten vår er, og at den må tas vare på.... Da blir vi påminnet at fattigdom har en årsak, og vi har bare en jord vi skal låne og bo på


Si meg, hvem er det vi vil gi en klar melding nå?????????

Kålhuer og bæsjeposer, da har jeg sagt mitt!!

1 kommentar:

  1. Den beste kommentaren til fredsprisutdelingen jeg har lest til nå!

    SvarSlett