Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 21. oktober 2012

EFIT -Tardis' sin første--- 21 oktober

11.39 Morgenlufting.... tåka letter over Birkeland, Aust-Agder
12.58 Lille Tardis, der han har liggi hele helga, tett inntil "farmor"

13.44 : boka jeg fikk i hende. Ikke imponert egentlig...Blir så høytravende og formelt..Hva er det med spanske forfattere??
14.20 : Dro med meg gutta til Mollestadeika, et par kilometer fra svigers. Eika er over 1000 år gammel. Imponerende stor...Tenk, den har sett både vikinger og mye annet..
15.09 : (/&/%&/¤%&&#¤!!! Har sydd en rute feil ett eller annet sted, må rekke opp masse .Grrrrr

16.52 : Nasjonal tvinnsamling i dag. Pengene går til Amnesty internasjonal.Tv aksjonen var store saker da jeg var liten gitt.. Gubben slenger morsomheter om "bøssebærere" og hva danskene ville sagt..

17.37 : takk for oss! Vi må reise hjem til Østlandet
18.16 : Groos, neste stopp Danmark, om en legger på svøm!

19.24 : bilkjøring... dårlig belyst.. sukk, ikke lett å lese

20.28 : Rock'n roll på radioen... eller kanskje ikke??

21.49 : Vi passerer Ikea på Slependen, snart i Oslo..

22.36 : Hjemme!!

23.06 : pakker ut etter å ha lufta gutta for kvelden. Dette er forsinket fødselsdagsgave fra svigers! Garn, i veske med saks og heklenåler/strikkepinner!! *lykkelig*




Ja, det var altså min dag....

2 kommentarer: