Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 19. oktober 2012

sånn går nu dagan

Dagens lille morgenhundeobservasjon!
Lille Blå ville slettes ikkke ut av natt-buret sitt i morges.Det var Mack som bråka. Han er slett ikke vant til å møte lukka soveromsdør når han våkner. ( stille og mørkt = zzzovende valp)

Så vi fikk nå lokka lille hund ut, han labba forbi meg, der jeg stod med yttertøy og lenke ,inn i stua og bort til buret han er i på dagtid. Smatt inn, og sendte meg et for

ventingsfullt blikk....."Kom med frokosten i dorull da!!!"

Fantastiske Mack er forresten blitt mer lydhør ovenfor at han ikke får plage Severus og Boadicea. Det hender jeg kan stoppe ham, ca 80 % av gangene , og det kunne jeg glemme før. Og om jeg ikke klarer det, så kommer han på innkalling. Tenk det, Hedda!

Hva fuglene angår , så er de så fulle av gammel-erik at de er med og terger. Når han står der og girer seg opp på fire stive, så kvitrer de på en helt spesiell måte, og gidder ikke sette seg på de høyeste pinnene en gang...

sånn går no dagan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar