Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 14. oktober 2012

ser for meg ett halvt år fram i tid...

altså 14 april blir det da...

Jøye så bra det skal bli....


- Vinteren er over, og den har vært forholdsvis mild ( drøm stort)
- Dizzy har lært seg hvor en gjør bimmelim og bommelom, og at det ikke måå skje i otta..( og når det skjer, så skjer det i gryende vårlys)
-Han har blitt større, så det er lettere å skaffe varme klær når det trengs ( og jula har jo vært i mellomtiden, kanskje oppdretter har vært snill , eller jeg har vært "fleece snill", hva vet jeg..)
-Han har en grei pubbelustid, og er flink på triks , lp og oppførsel. Og være litt hjemme alene)
-Mack har gjennomført en god rekrutt, på vei inn i klasse 1..
-Mannen og jeg går turer sammen... med hver vår hund..

ja.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar