Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 27. februar 2016

Daily Challenge 2 dag 5/30 sang som får meg til å gråte.

 Ja... nå er jeg sånn at javisst virker tårekanalene, men jeg tar dem ikke i bruk så ofte. Er ikke typen som blir så lett rørt, snarere føler jeg  ofte mer manipulert til å føle noe..

Så, linker på fjesboka av typen "du vil ikke tro hva som skjer med dommerne når hun begynner å synge ligger jeg langt unna."
Ikke har jeg noe å tørke bort når det er "Hver gang vi møtes" heller...

Så da må vi grave litt..

Her er noen kandidater. En holder jo ikke...

empty chairs at empty tables- les Miz
Grusom og rørende tekst om det som ikke ble, og å være alene igjen..

The lonely shepherd
Denne sangen minner meg om pappa, og det var en sjokk å oppdage hva den gjorde for meg da jeg hørte den igjen, mange år etterpå, når pappa var borte

Heart -alone
Så avslutter vi med det patetiske... Dette var kranåpnern da jeg var fjortis.. Bildet i handa, og slepp flommen løs.. Aldri blir du min... Bla bla....







I morgen: En t i n g jeg aldri kommer til å gjøre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar