Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 20. februar 2016

Dailychallenge2 dag 2/30 : 10 superhemmelige fakta...

http://frolic-eirin.blogspot.no/2013/06/30daychallenge-dag-18-5-randome-ting.html

Forrige gang fikk jeg bare 5 funfacts..  men så får en trå til da... Er jo ikke så mye hemmelig ved meg lenger annet enn vekt , pinkoder og ett og annet passord..og det er det lite vits i å legge ut..

1
Liker ikke sukat, lakris og ananas. Eller ostepop

2
Da jeg begynte på skolen hadde jeg heftige diskusjoner med læreren. Jeg ville nemlig skrive som min mormor hadde lært meg, og følge skriftnormen av 1917.. Dig , mig og sepe...

3
Jeg er sent ute med en hel masse. Tok lang tid før jeg begynte med nettflix, og fortrekker mp3 spiller foran spotify. Har med trass å gjøre. Hvorfor skal alt nytt slukes ukritisk? Om en ikke har nett og telefonen er tom for strøm, så er alltid mp3 spilleren villig...

4
En indirekte avvisning som virkelig såret meg var denne : jeg liker jenter tause og litt mystiske... ( hans tap....)

5
Mitt livsmål som tween var å få meg katt.. Og samboer. Om samboer var allergisk : exit samboer.
Nå har jeg to hunder, og en mann som sier : "det er opp til deg, vennen min... " når jeg lyster på forøkelse.

6
Ukyssa til jeg var 16. Faktisk ( men det vet de som har kjent meg lengst)

7
Har vært til politiavhør to ganger, men ingen av gangene var det meg som ikke holdt meg på lovens rette side.

8
På samvittigheten : 3 parkeringsbøter, hvorav en på Fela

9
En liten del av meg angrer fremdeles på at jeg ikke våga å gå opp på scenen og synge på juletrefestene Stabburet arrangerte på 70 tallet

10
Noe annet jeg har lyst til og ikke tør ; prøve meg som aktmodell


( den hele og fulle sannhet...)

I morgen: noe/ noen jeg savner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar