Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 28. februar 2016

Daily Challenge 2 Dag 6/30 : noe jeg aldri kommer til å gjøre

 En ting jeg aldri kommer til å gjøre?

( vi kan begynne med å si at ordet ting er et begrep jeg unngår å bruke, med mindre jeg vil være svææææært upresis)


Kommer aldri til å bryte loven, men det sier seg selv.. Kommer aldri til å være utro, det sier seg selv.

Juge, og legge på gjør vi vel alle i blant. Tier der vi ikke burde og åpner smella der vi ikke burde. Gjør ikke det rette mot vår neste, og alt det der.....  så jeg  tror ikke en skal inn på den galeien..


Vel, siden jeg nevnte drømmen om å stå aktmodell ( og nakenhet selger , og soper inn lesere) så kan jeg vel si noe om det..

Jeg tror nemlig at jeg aldri kommer til å gjennomføre det prosjektet
Hvorfor ville det i utgangspunktet? Vel, hvem vil ikke ha bekreftelse på at en ser fin ut naken?
Om jeg ikke kan være sexy så kan jeg i det minste være funksjonell? Esteisk?

Siden fotolinsa er slem, kan kanskje penselen eller kullstiften yte meg rettferdighet og en mild dom?

Jeg er blitt fortalt at det er slitsomt å være aktmodell. og det tviler jeg ikke på..
Sitte i smertefulle posisjoner, helt stille...

Men det er jo ikke bare å dukke opp med den naturlige kroppen og tro du er blant venner heller?
Det skal jo fjernes, nappes, males og styles alikevel??

Og bekreftelsen, hva trenger en egentlig bekreftelse på når det gjelder egen kropp?

At den er funksjonell? Det er min.
At den er smertefri? Det er den også. Untatt når jeg tråkker på legoklosser og sånn
At den er frisk? Ja, litt diabetes og pollenallergi, det fikser vi.. Mamma trodde meg ikke her om dagen da jeg sa jeg ikke trengte briller. Og jeg er over 40....
At den kan føle og sanse? Den gjør den , det kan jeg garantere
At den er unik? Jepp
At den føles greit å være i?  Ja, den gjør jo det.. Har aldri ønska meg alternativer, bare en forbedring av den jeg har.

Såååååå... jeg tar en mobilselfie i stedet Med halvått hår... smiiil!










I morgen : min favorittmat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar